00:13 🤣🤣
00:13 🤣🤣
00:13 ____یادم باش....:)!🥀🕊🎭❤️🩹
00:33 یعنی واقعا دلت برام تنگ نشده یا داری شوخی میکنی:)🙂🖤
00:16 تو گریه کردی🥲تو دلت خندیدی🙂 مشابه ها
00:27 🙂💔 .
00:11 کارم دیگه از گریه گذشته..:(:< 😥
00:22 عاشقانه نیست؟!همیشه تنهایی…
00:19 لعنت...........................
00:14 من همون بچم که متنفر عه غم ولی...
00:23 ولی آدما رو به این نقطه نرسونید....:)
00:23 انتظار کشیدن خیلی سخته هییییی🥺🥲
00:23 اخرشم نشد بهت بگم ...🙂 💔🚶🏼♀️