00:17 و بودنت شد آرامشِ دلِ من...🫀🤍•
00:17 و بودنت شد آرامشِ دلِ من...🫀🤍•
00:15
00:16 چشامی.........................+ـ+
00:12 مشابه ها
00:16 ما مال همیم حتی اگه دور از هم باشیم ♥️🎀
01:20 ...............💔.................
00:19 ما تو آمبولانس هم ک باشیم به راننده میگیم آژیرو خاموش کنه:)
00:08 دگر خسته شدین ....🚬🪦⚰️💊🩹🪤💣
00:16 . . . . . . . . . . .. . . . . . .
00:34 (✪‿✪) (◉‿◉) (。◕‿◕。) (◠‿◕) (✷‿✷)
00:26 اخه از کجا بیارم یکی مثل تورو...
00:20 ماشین بتموبیل من😂💃
00:18 با حسرت نوشته بود
00:18 🎶🎧 ترکی...
00:53 مگذرع ولی ردش میمونه !!!!!!!🥺🥺
00:08 احمقانه ترین چیزی ک توی بچگی میخواستم:)))
00:07 این خوده منهــــــــــــــــ🤣🫤
00:10 +زندگی بدون دوس پسر چجوریه؟-عالیههه
00:14 «خیلیییییي باحال بود خداییی ترکیدم😂😂❤»
00:15 #برسد روز تلافی...🤟💯........
00:15 اون ک یه وقتی تنها کسم بود...💔🥲
00:11 ولی ترکیب این دوتا:)))>>>>💜🌟✌🏻
00:11 دخترک موتور سوار(:سلامتی سرکار
00:08 اون منو یادش ...... میمونه💔🥺
00:51 نه سیگارو نه مشروب و... رفاقت رو بکش ترکش🙂👏
00:08 جوری ک حق گفت...................
00:14 جوری که حرف میزنم...............((:
00:05 اینکه دارم سعی میکنم جوری...:/