00:19 بدبختی از هفتم شروع میشه 🌚😔😂
00:19 بدبختی از هفتم شروع میشه 🌚😔😂
00:12 دختر بودن زیباترین غم دنیاست......
00:25 بٰآزَم بِگو🤍! . . . . :))))))
00:11 غمگین........................): مشابه ها
00:07 میگند میگذره، ولی .
00:07 دوستت داشتم و دارم ولی کسی که اون یکیو تنها گذاشت شما بودی نه من 🖤a.
00:35 دنیا با سختی های تو جوره نه با غر زدن😄
00:07 گاهی واقعا سخته... تاملاتی عمیق دربارهی سختیهای زندگی این ویدیو با نمایی آرامشبخش از قاصدکی در دست و پسزمینهای دلنشین، متنی عمیق و تاملبرانگیز دربارهی ماهیت سختیها و دردهای انسانی را به نمایش می...
00:07 وقتی میگم در لحظه زندگی کنید منظورم یه همچین چیزیه😂🥲
00:24 وقتی تو کشوری زندگی میکنی که مردم پشت هم دیگن😍💔🥺
00:16 . .
00:06
00:17 بیشتَر اَز آنچِه کِه تَصَوُر میکَردَم دَوام آوَرده اَم🥲❤️🩹
00:06 آرزوی بچگی🙂:)
00:38 اگر داری زندگیتو تو سختی میگذرونی....
00:09 خدایا حواست به ماهم باشه😟😟😟
00:15 من زیاد گفتمــــــــــــــــــ
00:31 ما آدمایی کع از بچه گی با درد و سختی بزرگ شدن قوی هستن
00:15 عضو یک درصدی هاشو نزار زندگیت بیهوده بگذره عوضی بیدار شو
00:06 ..............................
00:23 میدونم سخته ولی نباید خسته بشی الان
00:09 جوری که راسته...😶
00:25 مراقب دخترای اطرافتون باشید گناه دارن😓
00:15 باز اومدم با سردار
00:09 هیچ موفقیتی، آسون بدست نمیاد.. 😎🗣💪🏻💪🏻
00:14 چون برای هیچک اهمیتی نداره....🙂🖤
00:16 ببینن من دارم درد میکشممم👋:))
00:11 چیزی ندرم جز سکوت!............