00:09 برادر آجوما پسنده 🤌🏻
00:09 برادر آجوما پسنده 🤌🏻
00:11 آی ستاره آی ستاره`حامییییییییییییییییم`
00:12 تَهِشِ مٖیکُنِهِ بٰارُوُنِ قَبِرَمُوُ تَمِیِزِ... :) ️
00:11 هر دوشون اینجا کولوچه بودن...... مشابه ها
00:51 قررر شوو😂:)))))))))))))))))))
00:05 بی انتها ترین زیبایی:ترکیبی از کهکشان و ستاره ها:)
00:19 عشقاااا بردمون مبارکمون باشه🥳💓🎀
00:13 همه چی یهو بهم ریخت؛ کی برمیگردی؟؟؟
00:24 اوتاکو لند ای و اریما واقعا شبیه هم هستن
00:08 وقتی خیلی کوچولو هستی😂💫.....
00:05 هی :))😂
00:29 ای ستاره..................✨✨✨💫
00:12 ستاره قشنگ نیست ؟ خودم درستش کردم خوبه ؟⭐
00:11 اگه به من باشه ستاره های اسمونو برات
00:15 حواست به ماه هم باشه ستاره زیاده
00:08 درسته من خیلی کوچولو ام زورم به هیکلت نمیرسه🙃
00:18 این حس بین اشک و لبخند.........
00:15 ماه_سیاره_زیبایی خلقت_آرامش_🌙
00:28 با دوتا ستاره افتخار فوتبال ایرانیم:)
00:16 ولی پرسپولیس قلبم منه که...🥰💖🎀
00:08 ٭کهواسهچهارتاستارهولتنکنه٭
00:05 همه چی از اونجایی قشنگ شد که تو اومدی🖇️💓
00:12 غلط کنم چنین زن بخام بد بکنم شما دخترا با اینقد دست تون زورمیگن
00:20 آسمون من نداره بدون تو ستاره.✨️🖤
00:13 انیمه ی ستاره ی من Oshi no ko
00:36 سامان و ستاره...................
00:11 "تو ستاره کشیدی روی زخم هام"
00:07 وقتی ازشون پرسیدن کی از همه خوشگلتره/؛