00:25 حسودی جیمین خان، خیلیم عالی ادامه بده! 😂😂
00:25 حسودی جیمین خان، خیلیم عالی ادامه بده! 😂😂
00:26 کرانچ تایم/بدترین فوبیا / فوبیا ترسناک
00:28 رو دست این دوتا داداش تو کیدراما نیس😂🪿🤌🏻
00:30 ماهم تو این آسمونا ستاره داریم!... مشابه ها
00:25 اخه کی توی چشماش مثل تو ستاره داره
00:18 پرهستارهوسطکویر..ولینورتوازهمشونبیشتر:)
00:18 میکس خفن از اعضای گروه بی تی اس: 💜
00:13 ایده ی ایستگاه کردن بقیه🤠
00:20 تهیونگ و اهنگ بیگ بنگ🗿🐇بی تی اس
00:13 دارک
00:41 ولی رابطه خواهر و برادری این دوتا
00:05 دارک
00:12 فلیکس/بنگچان/هیونجین/سونگمین/جی وای پی
00:14 ولی وایبی که ستاره ها و ماه میده یه چیز دیگست
00:07 به اندازه ی تموم حرفایی که توسینم موند بی صدا گریه کردم
00:23 ستاره سهیلم🫀:). .
00:09 از هات بودن جیمین حرفی ندارم🔥💋
00:28 الان دیگه زبان بدن هم بدرد نمیخوره...😂😂😒💔
00:18 آی ستاره🥹✨💫 بهترین ریمیکس از حامیم🪐
00:08 وایب ستاره قشنگ برای شوماااا....
00:09 برادر آجوما پسنده 🤌🏻
00:10 وقتی با دوستت تصمیم میگیری فیلم ترسناک: 😂
00:11 آی ستاره آی ستاره`حامییییییییییییییییم`
00:12 تَهِشِ مٖیکُنِهِ بٰارُوُنِ قَبِرَمُوُ تَمِیِزِ... :) ️
00:05 بی انتها ترین زیبایی:ترکیبی از کهکشان و ستاره ها:)
00:21 اصلا بیا بریم توی مغز من راستی داری میای سیگارم بیار :)
00:19 عشقاااا بردمون مبارکمون باشه🥳💓🎀
00:38 بجه ها من اینجوری هستم یهو سرم گیج میره و به شدت کم خونی دارم