00:15 ما که این جوری بودیم شمارو نمی دونم😂🚶🏼♀️
00:15 ما که این جوری بودیم شمارو نمی دونم😂🚶🏼♀️
00:11 بمیرمباورمیکنینبودنتباهامچیکارمیکنه؟💔
00:21 حرف شو قبول داری؟اگه قبول داری لایک و فالو کن🖇
00:15 ولی ☽︎ تُــــو ☾︎ بودنِتاونقدقشَنگه مشابه ها
00:20 تفلی دوبوک سون.............🥺☁
00:24 یسری بزنیم به بچه گیامون روزای احمق بودنمون
00:39 کدوم دهه بهتر بود!؟😍
00:26 ولی این دوتا مردن.هعبببب حقتون مردن نبود ولی خو خدابیامرزه.
00:15 اصلن قرار نبود داستان ما اینجوری ....
00:21 دیگه نیستم من اون بچه ی که غرق خوشی بود!:)
00:15 رفیق صمیمیاااا دستااا بالاااا😂🤌🏻
00:18 گفته بودم حالم خوب نیست .......!
00:54 ........ جالب بود............:
00:15 ولی این ریمیکس زیادی قشنگه🖤🙂
00:18 سخت ترین قسمت زندگی انتظار کشیدنه✒
00:07 موزیک ویدئو غمگین.................
00:12 دوست دارم یه روزی از اینجا برم:))
01:21 حَرفٖنَزَدَمٖپُشتِتٖاَمٰاچونٖتوٖمَرٰامَمٖنَبودٖ!-:)🌚🤌🏻
00:34 آهنگ قفلیه شما کدوم بودــــــ؟
00:12 :)🖤
01:08 از کل این شرایط فقط موتورش رو دارم 🤕
00:04 حققق
00:30 یه چند روزی بیمارستان بودم رفقا ببخشید....
00:41 خیلی عاشقت بودم ولی ت ندونستی)
00:05 عععععععععدوبارهمنننننن😂🗿🗿
00:15 کاش مرده بودم چون برام هیچی مهم نی
00:04 اُلان مَن با هَشت میلیارد آدَم غَریبه چیکار کُنَم؟
00:08 .......................................................