00:10 جوری که اعضا میخندن ،من که واسشون تب کردم
00:10 جوری که اعضا میخندن ،من که واسشون تب کردم
00:17 زیبای تو........؟؟ :))))))))))
00:19 ..............................(:
00:14 ولی مهربونی این آقا 🥲🌱 >>>>>>>> مشابه ها
00:10 ........... متولدین خووششگگللل............
00:16 ویوره ره 😄😄😄.................
00:15 توروخدا یکی بیاد منو با خودش بیبره اینجا🥲💔
00:09 همهی چیزای قشنگ با S شروع میشن. تو قشنگ ترینشونی. S
01:10
00:08 .....(=شکوفه بارون ژاپن=).....
00:36 درود بر مردانِ با غیرت سرزمینمان
00:18 🌱تــــو دلیلی شدی واسه منظم تپیدن قلبم:)❤️پرسپولیسم🥺❤️
00:03
00:51 روتین دست ✋🏻 ❤ 🤚🏻
00:16 یکم شادش کنیم🙂💃🏻💃🏻
00:31 چشمهایقهوهایرنگتو:)....
00:12 ایران ِ زیبا 🤩🇮🇷 .
00:08 ماهِمن🌚✨′
00:22 تو بی نظیری و من همینجوری که هستی دوست دارم
00:11
00:29 بعضی چیزا هیچوقت تغییر نمیکنن:🎀
00:11 حسبی ربی!. گاد شکرت
00:20 ایبابا😔
00:16 تو خیلی خوشگلیییی دیگه نمیبینم بگی زشت
00:10 تو مغزم 🧠 تو قلبم 🫀 تو رگام 🪢 فقط تویی......
00:21 ..چقدررر واقعا این کارتون قشنگ و عالی و دوست داشتنی بود..
00:11 واییییی چقدر قشنگه !!!!!✨⭐️🥹❤️🩹
00:09 وایبشووو