00:18 اماقشنگبودهرچندسرکاریبود.
00:18 اماقشنگبودهرچندسرکاریبود.
00:52 قشنگ بود:))))))..................
00:10 بگو :از چهار هزار این دنیا ، من مسلمانِ شیعه،عاشق علی به دنیا امدم
00:57 ی اهنگ قشنگ از علیها ب نام گل لاله 😍🌹🥀 مشابه ها
00:19 چقدر حالمو این پسر قشنگ توصیف میکنه🥲💔🥀
00:12 قشنگ ترین دژاوو 🥹
00:18 ~《چقدر قشنگ خوند...》~☆¡▪︎♧100٪
00:12 خیلی به خودم سخت گرفتم