00:10 ازخوب وبودنت با ادمای بد پشیمون نباش:
00:10 ازخوب وبودنت با ادمای بد پشیمون نباش:
00:08 آن وقت چیز زیادی نمانده که یاد نگرفته باشد......
00:10 من برای دختر بودن اخلاقم زیادی پسرانست
00:30 این ادما زیادی خوبی کنی بهشون ادم بده میشی مشابه ها
00:17 شایَدهَمینزیادیخوبیکردنمباعِثشُدسَردشی:)-!🖤
00:38 فکت:توجه زیادی بیتوجهی میاره...!🖤
00:20 اگ رفتم ناراحت نباش....🙂🚶
00:07 منزیادیدورتگشتمسرتگیجرفتگممکردیگمتکردم🌚🎧
00:15 هیچ آسیبی نزد نگران نباش......
00:45 دایی و خواهر زاده اختلاف سنی زیادی ندارن 🥹🤍✨️
00:05 کلیپ نوشته شاخ دپ غمگین ترس از دست دادنش.
00:13 عشق سه کلمه است ولیپیدا کردنش زمان زیادی میبره
00:14 بودنت انتظار زیادی نبود از این زندگی!
00:06 ادما میان که برن از رفتنشون ناراحت نباش
00:10 ولی من برای دردای زندگیم زیادی بچم:)........
00:05 برایڪسےڪهتوروتوتاریڪیرهاڪرده،چراغ نباش-!️
00:15 ما رشد میکنیم از همونجا که زخم خوردیم!💊
00:09 من همیشه کنارتم پس نگران نباش :)
00:15 دل ماهم زیادی روشن بود《《سوخت🙃》》
00:25 🐣💍🐑
00:15 خخخخخ بخند به این حالت خوشحال نباش 💔🫡
00:09 همینجوریه هر لحظه قهر میکنه هر لحظه ادا ناز شو همه چیز شو
00:27 در دسترس نباش ((احسان شایسته))
00:17 مثل اولاش تو عاشقم نباش ........
00:10 اره مشکل اینجاس که، زیادی خوشحالم...
00:11 نگران نباش خدا هست حتی اگه ما نفهمیم😉💔
00:32 تو زیادی بهش فکر میکنی ، همه چیز رو به راه میشه :)
00:18 همه میگن به فکرش نباش...💔بیخودی میکردی این همه تلاش...🚶🏻