00:31 اول بدون چیه 😂😂😂،#،*#؛÷*#،÷*
00:31 اول بدون چیه 😂😂😂،#،*#؛÷*#،÷*
00:27 و همینقدر زیبا:)))))🥺🖤
00:06 اگه حق نیس پس چیه😂🤦♀️
00:18 میگن فراموشش کن بابا به ولله تو ذهنم باهاش خونه زندگی دارم مشابه ها
00:09 این واقعا نقش من تو زندگی دوستامه 🤣🤣🤣🤣
00:12 رئال مادرید چیه؟
00:28 با این سریال زندگی کردیم.. :)
00:24 نقطه باخت هر آدم تو زندگی زمانيه كه ديگه خودش رو دوست نداشته باشه!
00:22 من جز تو کسی روندارم که باهاش زندگی کنم:)
00:13 اول اسم کراشم؟ اولش p داره😎☠️🖤
00:12 آن چه را ارزش دهی انسان بماند آرزوست...
01:03 ما فقط 5 درصد اوقیانوس ها رو کشف کردیم
00:11 میدونی چیه تو باعث همه این اتفاقاتی🤍🫠
00:24 سرسری رد شو و زندگی کن دقّت، دقات میدهد
00:24 و دگر نیست توانی برای ادامه زندگی....!🙂🖤
00:17 آخه حامیم جان ۲۰ چیه برا من ۱۰ و ۲۵ صدمم کافیه😅😂
00:13 زندگی زیباست به شرطی با خدا باشید
01:12 ادما توی یه مرحله از زندگی تغییر میکنن.....
00:33 مامانم هر چند دقیقه یبار بدون هیچ دلیلی: 😂😂
00:10 داشتن دوتا ادم مهم تو زندگی که مدام ازت ایراد بگیرن وحشتناکه
00:20 Pov: تو فقط یه زندگی ساده میخواستی!
00:33 دلخوشی اینروزات چیه؟
00:23 این زندگی نداره معنی بی تو 𝒜💕
00:15 شادترین خاطرهی تو چیه
00:15 ولی واقعا کاری که مدرسه داره باهامون میکنه زندگی نکرده!...
00:10 و زیبایی تو هیچوقت منو نترسوند:)
00:19 فکت:زندگی یک دانش آموز...🥺😭😣
00:12 اومدرونگراهاخیلیخوباینویدیورودرکمیکنن:)