00:09 کاش میشد. این کاشکی ها تو زندگی خیلیامونه:/
00:09 کاش میشد. این کاشکی ها تو زندگی خیلیامونه:/
00:15 و این است حقیقت زندگی:)) .
00:31 از قشنگیای زندگی🥺❤🪄:)))))))))
00:11 حقیقت های زندگی یک کیدرامر 😂 مشابه ها
00:20 موقعیت:تو این اهنگو زندگی کردی!
00:13 زندگی من به روایت تصویر🫱🏼🫲🏻🎀
00:14 چی شد حواسمون پرت شد این زندگی
00:24 🖤🥀 خسته از زندگی و آدماش خستم
01:05 زندگی رو ایشون برداشته🥲🥲🥲🥲
00:10 شانس من در زندگی😂🙂💔
00:30 وقتایی که زندگی حس متفاوتی میده :)
00:11 اما من با اهنگاشون زندگی می کنم🥲🤍
00:04 کاش آدما درد حرفایی که میزنن رو حس کنن..!
00:06 زندگی وقتی که..................:)
00:16 زندگی هر آرمی به بی تی اس بستگی دارد 😻
00:30 ولی حق مریم اینهمه درد کشیدن نبود:(
00:33 خوب به حرفاشون فکر کنید. زندگی اوناهم گل و بلبل نیست. 😔💔
00:11 حق:) زندگی بیشتر درونگراها اینجوریه💔
00:41 دلم یه زندگی میخواد که.....🥲❤
00:58 اط نظر شما کدومش بیشتر درد داره؟
00:09 بیا ۹ماه درد بکش اخرشم اول اسم باباشو بگه😐💔🚶🏼♀️😂
00:05 درد و نفرین دردو نفریننن..................
00:20 قبل از مرگم دلم میخواد همه جا انسانیت ببینم❤️
00:29 جونگکوکی تو زندگی منی 😊😊😊😊
00:26 جنگو باید از خود زندگی یاد گرفت...
00:25 تا حالا بهتون خیانت شده؟
00:18 وااه واااه سلام بهونه ی قشنگ من برای زندگی! 🤝🏻🙃😂
00:20 کلمات درد دارن :))