00:14 زندگی دهه هشتادیا واقعا سیاه..
00:14 زندگی دهه هشتادیا واقعا سیاه..
00:18 ییعیت❤
00:05 اره دیگه اگه باهات اشنا نمیشدم....
00:24 یسری بزنیم به بچه گیامون روزای احمق بودنمون مشابه ها
00:16 این آدم به آدم عادت نداره دورو برش ..
00:05 .................. التماس نکن!
00:09
00:08 حرف?.......................
00:07 gangi bayad bakht ta bard!!!!!!!!!!!!
00:07 من اروممم....:)))))))))))))))))
00:27 ' . . . انگیزشی 🫐🌌 . . . '
00:09 'هرکی گفت به چیت مینازی بگو 😎😂'
00:04 من چقدر دختر بدی هستم..💔🚶🏻🕳️
00:09 با من از قوی بودن حرف نزن)))))
00:14 آدمای درونگرا اینجوری دوست دارن زندگی کنن
00:11 کاشدنیابچرخهبهتوبرسمازاینزندگیپرهدلم
00:13 چرا به توانایی های خودت باور نداری؟!:)
00:14 هی.
00:18 اهای همه ی قرارم:)
00:06 دردی که بیشترمون تجربه کردیم🙂💔
00:15 اما...
00:10 ..................................
00:06 الگوهاتون تبدیل کنید به رقیباتون 🤏
00:15 زندگی کوتاه نیست ما کوتاه میبینم وتلاش نمیکنیم
00:15 برا خـدم زندگی میکـنم، ن برا دهـن هایـی ک هـمیشـه بازه😎🌵
00:22 بعضی وقتا دلم میخواد بهت زنگ بزنم بگم که...!🖤
00:19
00:05 فقط اونجا که میگی:فاک کاش واقعی بود