00:23 نیاوخودخترنبود🤧😂زمینکشاورزی🤣
00:23 نیاوخودخترنبود🤧😂زمینکشاورزی🤣
00:09 زمین خوردن عیب نیست بلند نشدن عیبه
00:48 مارو میبرن بهشت به حساب اباعبدالله
00:15 🖤این دنیا اگع جای خوبی بود! اسم قبرستوناش بهشت نبود:)🖤 مشابه ها
00:11 وقتی منو رفیقم همدیگ رو تو بهشت میبینیم 😂😂😔
01:03 ولی قبول کنین این صدا از بهشت اومده😭💗🌷
00:17 وایییییی ته با جیمین اصلا مشخصه تو بهشت رفتن 🥺🥺💜💜😂
00:40 کی میتونست مثه تو من و زمین بزنه!؟🥲💔
00:40 کی میتونست مثه تو من و زمین بزنه!؟🥲💔
00:10 واقعا چجور میتونین آروم عطسه کنید؟😞🎀
00:45 دلت که خوش باش هرجا بری اونجا واست بهشت❤️
00:06 _والیبال ینی. . .`خودت زمین بخوری؛ولی نزاری توپت زمین بخوره:)❤️🏐`
00:12 آن چه را ارزش دهی انسان بماند آرزوست...
00:17 کراش کل کرـہ ے زمین בر زمان مـבرسـہ
00:16 مریخ زمین دوم یا زمین مریخ دوم؟!🌍
00:10 وقتی زمین میخورم همون لحظه رفیقم:/
00:31 ✦زمینماعصبیه،خورشیدمجبوریمیتابه✦
00:16 قربون خودم ، چقدر سلیقم خوبه ، جونگ کوک ددیمه ! 👌🏻🙃
00:20 دستمو ول نکن که زمین می خورم 🖤
00:34 تا زمینزمین است و زمانزمان باقیست ...
00:10 وای من دیده بودم داشتم زمین و زمان رو گاز میزدم🫣🕳
00:13 صدای اگزوزش از جهنم بیاد قید بهشت رو میزنم
00:23 آخرین نقطه زمین همینجاست که وایستادیم 🌍
00:45 دختر یعنی عشق❤💚 :)
00:36 انگار از بهشت اومده چه صداییییی
00:26 زمین بعد از نابودی انسان ها......
00:20 نه زمین شبیهش را دید، نه زمان تکرارش کرد... عــلــ🩵ـــے
00:25 ولی قبول کنین صدای یونجون از بهشت اومده>>>>