00:06 معلم ریاضی......... .. . . . . . .
00:06 معلم ریاضی......... .. . . . . . .
00:12 قشنگ نبود هیچ حسی برام...!️
00:08 چه تنها بودیم و نمیدانستیم !؟
00:13 ما هممون از مدرسه متنفریم ولی…😂💕 مشابه ها
00:05 ترکیب طلایی یعنی این ...✨🙂
00:22 [/بسم رب چشاش/] 👀 [/محو صداش/] 🗣
00:15 یادگاریت گردنم. .
00:13 من بی احساس نیستم،فقط آدمش را پیدا نکردم :)
00:07 کاشکی یکم بفهمی منِ لعنتی دوست دارم^_^
00:10 کسایی با گفتن کلمه [زشت]ب ط حس میکنن ک خیلی گاد شدن....
00:31 مغز متفکر فیلیکس🤣 فقط قیافه چان
00:09 موقعیت:وقتی روزای سختت بدون اون گذشت و نبود آرومت کنه...!🙂🖤
00:03 من خدارو دارم در انچه گذشت ....
00:13 من از همـه خوردم ولی به همـه گفتم زدم . تو ام بگـو زده :) ️
00:06 ........گـاهـی وقـتـا.........
00:50 خوده پشت صحنه یه کیدرامای دیگست
00:13 هیچی زشت ماریان توی دنیا که عشق نیست..
00:19 آهنگا🚶🏿
00:16 تو خیلی خوشگلیییی دیگه نمیبینم بگی زشت
00:06 یه قسمتی از من..........🖤🥀:(
00:19 : )💕
00:07 mofeghit ason badast nemyad dost khob
00:31 در اندک من تویی فراوان یا رب.!🤍🕊
00:08 اون به اون زشتیش یه رفیق داشت. من چرا ندارم؟؟
00:11 :)
00:52 توی کامنتا بگین کدوم رو انتخاب کردین؟؟)))
00:11 ..............................
00:19 همون جوري كع ميخواي نميشع.......