00:45 چرا اینقد ازم بدتون میاد؟ چون زشتی
00:45 چرا اینقد ازم بدتون میاد؟ چون زشتی
00:14 عمرا این قبلا شنیده باشی ..👀✨
00:17 آیدل هایی که زشت خطاب شدن ولی زیباترین چهره رو دارن
00:13 ..............................♡ مشابه ها
00:09 هرچه قدر هم فریاد بزنی کسیکمک تو نمیکنه
00:07 ویدیوی غمگین: گلهای رز پرپر و حس خستگی از آدمها ویدیویی تأثیرگذار و غمگین که حس دلشکستگی و ناامیدی را با تصویر گلهای رز پرپر شده و موسیقی حزین منتقل میکند. پیامی عمیق دربارهی زخمهایی که از آد...
00:59 حیف پسرا دختره زشته...........
00:08 ولی تو یه دختری:)💔
00:25 ولی من سیگار میکشم ک بمیرم!
00:12 .......سانی بهم گفت زشتم.......
00:10 هیچ وقد یادم نمیرع..........
00:13 بزار بگن سنگدل بود ولی جای این سنگ یه روزی دل بود
00:23 قبول دارین؟
00:10 ☁ "
00:07 دیدید سیک همتونو زدم .------/؛
00:14 بعدا:)
00:21 :)>>>>>
00:21 وقتی خدا دل داریت میده...🙂✨🤍 (:
00:07 اگه درس نخوندن شغل بود
00:05 اون دختر نه تنهاست و نه افسرده...
00:15 تنهایی و غم پنهان: وقتی نمیتونی احساساتتو با کسی در میان بذاری این ویدیو کلیپی کارتونی از شخصیت رابین را نشان میدهد که در تنهایی با احساسات خود دست و پنجه نرم میکند و در حالی که دیگران او را نادیده میگیرند ی...
00:05 az ketab 4̱8̱ ghanon _ rabarat garin
00:03 غصه چیو می خوری اخه ؟! 🙃✨ ...
00:11 واقعا من همچیو تودلم نگه میدارم 👇
00:08 کلیپ کارتونی غمگین با حس تنهایی کلیپی غمگین و احساسی از انیمیشن محبوب «من نفرتانگیز» که با متنی درباره حس تنهایی همراه شده است.
00:12 زشت نیستی بچه.......فقط زمان میخوای:)
00:06 خ.دایا.بغلم کن ...🙂❤️🩹
00:17 مود