00:20 ندیدمسرعتیبالاترازتغییرادما؛🥱👍🏿
00:20 ندیدمسرعتیبالاترازتغییرادما؛🥱👍🏿
00:10 . .
00:19 بی تو داغونم :)
00:18 دردِ بیدرمان دانی که چیست؟! ما همانیم :): مشابه ها
00:43 ولی سه نقطه میزارم همینجای جمله...
00:07
00:16 ...خاطره ی شادی ندارم باب😮💨😪
00:30 من تو را باخون دل بردم از یاد ...
00:22 اگه فردا بی من شروع شد مرا در چیزهایی پیدا کن که دوسشان داشتم.
00:10 .............. .. .. .. .. ..
00:08 آشناشین باهاش
00:16 حق🤌😂
00:29 🌱 . • ° ایران خانم و آقا:
00:16 ولی فریادش دلمو سوزوند😔💔⛓️..
00:14 درسته
00:15 🌚.
00:50 موندنی میمونه ...💔🙂🚶♂️:)))) :
00:12 مانییییییی💸💵
00:16 مرسیییی ک همیشه پیشمی دلبر کوچولو 😁❤️
00:17 ستاره ها از دستم در رفتن بیا:)
00:15 قربان وجودت که وجودم ز وجودت شده موجود!
00:05 شده از درد بخندی و نبارد چشمت؟! من در این خنده ی پرغم مهارت دارم
00:12 ............مسئله همینه شن😪..
00:13 ::::::::::::: 🖤 :::::::::::::
00:23 دل تنگی. .
00:49 باتوبایددلبهدریازد:)🌊
00:13 ورژن اصلی منم😔🎀
00:10 زخما خوب میشن ولی جاشون میمونه...:)