00:03 ما دیگه کلا کاری با هم نداریم ...
00:03 ما دیگه کلا کاری با هم نداریم ...
00:28 - ننه تو هم یه کاری بکن-
00:51 میترسم ، کاری کن که آرام بگیرم ، محبتی کن تا از درد عشق نمیرم
00:14 کاش اصلا هیچ غمی در این دنیای فانی وجود نداشت...... :) 💔 مشابه ها
00:08 هر کسی بر اساس کاری که کرده برداشت میکنه😎😎
00:09 اوکی کاری به این کارا ندارم ولی خب از حق نمیشه گذشت
00:07 این زخم های لعنتی من رو کشت وکسی ندید
00:17 بزرگ ترین بوی بند های کیپاپ سال 2024 و 2025 ! ❤️💯
00:10 زخم عشق خورده را میل به عاشق شدن دوباره نیست!🖤✨
00:05 حواست باشه کاری نکنی که بدی هاتو بگم نابود شی 😂😂
00:08 « کاری که اون با قلبم کرد... »
00:07 قدر کسیو ک هر کاری میکنه دلت نشکنه رو بدون:))
00:11 کاری کع نبود ط بام کرد دلبر))))))):
00:15 برا تعطیلی هر کاری میکنیمممم😂😂😂😂
00:17 کاری کردی........... 🖤💔😔...
00:15 کاری که هر لحظه باهامون میکنن🥺🖤
00:06 هر کاری یه تاوانی داره! کیا تاوان دادن؟
00:15 کاری که دوس دارم باش بکنم
00:09 بدترین درد اینه ک دلتنگ باشی ولی نتونی کاری کنی ....🖤
00:10 نه این که ندونم چمه میدونم ولی کاری ازم بر نمیاد 💔🙃
00:17 یه پسر سرد و ارام بود ولی کاری که عشق باهاش کرد
00:31 دوست داشتنِ تو درد داشت، اما نبودنت زخم بیدرمان است
00:05 موشکانایران،، شرمنده ایم🖑😂
00:09 ذاتت ک خراب باشع هیچ اوستا کاری نمیتونه درستش کنه 🗿❌
00:13 شماها تظاهر میکنید که شاد هستید اما فردی غمگین هستید !
00:18 بعد رفتنت یه بغضی گلمو گرفته که هر کاری میکنم نمیره🥺🥲
00:19 سالها ناگفته ماند این شرح درد . .🙂🚶🏼♀️
00:08 نه اینکه ندونم کی و چی حالمو خوب میکنه