00:21 متاسفم که انسان ها ترسناک تر از هر هیولایی هستن!
00:21 متاسفم که انسان ها ترسناک تر از هر هیولایی هستن!
00:08 همونی که اومده بود زخمهام رو آروم کنه، خودش دردناکترین زخم من شد.
00:14 یادتونه اون روز و اون فن اکسو بدجور ضدحال خورد و ضایع شد ! 👌🏻😂
00:20 کاری که دوروریام با قلبم کردن💔🥺☹️ مشابه ها
00:13 تو به دادِ دلِ من میرسی..!❤️🩹
00:18 از یه حایی به بعد خودت کاری میکنی تنها باشی 🙂🖤
00:15 نتیجه فشار کاری واسترس همچین چیزیه😟...
00:24 ولیدیگهکاریندارمبات.
00:31 کاری با موزیکای کردی کردیم که؟ 😅🩷
00:44 اصن من با کسی کاری ندارم:) .
00:16 🥀Yanmaz artık istesem de yeniden
00:09 دلم براش مثل چی تنگ شده ولی کاری نمی تونم بکنم....
00:17 اما شاید من به اندازه کافی خوب نیستم
00:06 کاش کاری نمیکردی ک از توعم ناامید بشم:) 💔
00:07 وقتی زخمو زدی و رفتی به اینجا فکر نکردی که راه برگشت ندارع :
00:28 طراحی ناخن دارک .... 🔪🩸
00:23 انتظار کشیدن خیلی کاری سختیه:)))))))
00:14 کاری که کسایی که دوسشون داشتم باهام کردن!!!
00:14 اولین کاری ک میکردی بعد این همه خواب چی بود؟
00:11 منو تو مخفی کاری نداریم باید ببینم داری چیکار میکنی!
00:12 اون کاری کرد دیگه نترسم:)
00:13 دیگه به چشم نمیای هر کاری کنی🥺🖤🥀
00:09 واقعا چیشده که فکر کردید من خیلی مظلومم ؟!
00:09 کاری که با دخترخاله/پسرخاله کوچیکترم انجام میدادم
00:13 تولدت مبارک پرنسسم 🥺🎀 tiam.mn
00:17 دلم براش تنگ شده ولی کاری از دستم بر نمیاد🙂💔
00:34 تهکوک !!!این چ کاری بود😂.....
00:17 Pov:ولی کاری از دستت برنمیاد...🥷🏿💤