00:14 چرا میخای به آدم بدبخت خب یه خورده...
00:14 چرا میخای به آدم بدبخت خب یه خورده...
00:16 و او بازهم در خلوت خود گریست، چون میدانست زخم هایش خوب نخواهد شد .
00:10 زخم ها خوب میشن ولی جاشون میمونه.!
00:07 ساده؟؟؟بیخیال بابا..... اونی ک الان گول خورده تویی مشابه ها
00:06 هرچی خورده بودی کوفتت میشه😔🤣
00:08 هر وقت تونستی کاری کنی از ته دلم بخندم میفهمم دوستم داره
00:43 فیک دخترانه که تو اینستا800kویو خورده
00:26 این روزا جووونا خودشونو از غم به الکل و دود وبعدم ماشین بستن 💔
00:18 پیدا کنم کجا شبیه تو رز مرده:(
00:16 به ادم مورد علاقم نزدیک نشو ، چون قاتل شدن رو دوست ندارم
00:24 اگر دلت شکسته 👍بزن 🖤🤍🖤🤍🖤🖤💔
00:56 تا ابد رو قلب من زخم میمونه نشونت💔
00:11 "تو ستاره کشیدی روی زخم هام"
00:09 رفیق ،همراه،همدم ،مرحم زخم ،درمانمی🫂❤️
00:12 اونا بدجنس نبودن ، اونا فقط غمگین بودن و ضربه خورده بودن !
00:31 در گلویم گیر کرده، زخم یک بغض غریب...
00:21 عقل میگه بده بره ولی خب خورده این دله گره
00:07 همیشه از کسی زخم میخوری ک ...🚶🏼♀️💔🙂
00:33 دمو اهنگ تجنگی که فردا شب کاملش بیرون میرنه😍🌈
00:26 تیزر جدید فصل دهم زخم کاری
00:12 این دوتا مثلا حالا درازن😔🤏🏻
00:30 با آهنگش میشه تا فردا قر داد 💃
00:25 زخم ها خوب میشن ولی جاشون میمونه:)
00:13 پر از خاطراتِ ترک خورده ایم :)
00:10 مثل طفلی که زمین خورده دویدم.....
00:24 آخرشم زخم کاری رو خودت ب خودت زدی مالک :)
00:07 این زخم های لعنتی من رو کشت وکسی ندید
00:23 خسته از قلبم برای درد هاش زخم هاش