00:26 انگار` نیمه ای` از من`نیستو`.!
00:26 انگار` نیمه ای` از من`نیستو`.!
00:20 ولی این اهنگ:)................
00:20 توی رابطه ی با تو بدون بازنده منم🙃
00:32 این ریمیکس رو از ته دل احساس کردم🖤 مشابه ها
00:15 تنها اهنگ خارجی که دوسش دارم ♡
00:16 اهنگ ترنددددددددددددددددددددددددد
00:19 این ریمیکس قیامته:)
00:15 ولے ریمیکس ایرانے ها🗿🦋
00:58 اهنگ Bad romance از گروه forestella
00:25 این ریمیکس مخصوص آخر ساله:)....
00:28 قشنگی اهنگ های فرانسوی🥺❤️🩹...>>
00:13 وای این تیکه اهنگ🤍............
00:29 ولی این جمع و این اهنگ فقط .....
00:19 اگه حسم بهت تبدیل به اهنگ میشد...
00:15 من دیگه نمیتونم به این اهنگ گوش بدم 🤡شما هم باید نتونید...
00:16 موزیک ویدئو رپ حرف حق. .
00:12 ولی خب وایبی که این اهنگ میده.
00:29 گروه بی تی اس با اهنگ ارکید کدوم قشنگ خوند؟؟
00:33 isam&koorosh:Onlyfansاونلیفنز
00:15 سوعال بپرص صادقانه ج مدم::::::💃🏻🖖🏻
00:13 اخ این اهنگ روسی(:ک
00:35 از اهنگ های خارجی اینارو می فهمیم
00:15 اگه توهم این اهنگ یادته یه کامنت بزار :)
00:24 فقط اهنگ های شایان یو تمام 🤘☠️
00:27 ریمیکس غمگین.). .)
00:14 تونبودیببینیچقدسختگذشت☆
00:18 آی ستاره🥹✨💫 بهترین ریمیکس از حامیم🪐
00:14 این ریمیکس از دستش نده........