00:20 من بعد از امتحان تو حیاط مدرسه چون نمیتونم غلطامو درست کنم و سرنوشتم
00:20 من بعد از امتحان تو حیاط مدرسه چون نمیتونم غلطامو درست کنم و سرنوشتم
00:35 هر کدوم از اعضای خانواده چجوری منو می بینن؟
00:17 خوب شد این قابلیت هنوز قفله 🤣🤣
00:59 واقعا.......!................. مشابه ها
00:23 Hala Madrid .
00:13 بدترین حسی که وجود داره 🥲❤️🩹
00:14 خوشتیپای عزیزمم 😅 ـــــ🌙ــــ
00:21 عین گوجه افتاد رب شد 😹فقط خنده ی اسبه
00:08 دکترا وقتی توی مطب تنهان😂😂
00:22 زیباااااااااااااااااااااااا ی دوباره🔥
00:26 چقد رو موخه واقااا
00:04 کاش میشد برگردیم قدیما:)))))))
00:12 خوب کاری کرد که خودش پیشقدم شد😂😂😂😂😂😂😂😂😂
00:24
00:27
00:14 خدایش هم خیلی حال میدع🤣🤣🗿
00:49 حرفی برای گفتن ندارم خودت ببین😂
00:14 وقتی یه دوست................: 😂
00:22
00:09 ..............................
00:16 دقیقااا همینهه😂😔👨🏻🦯....!
00:37 همه چی خب بود تا ...............
00:26 فقط ببینو بخند لذتشو ببر ........
00:10 کی گفته من تنهام
00:26 این چه سمی بود من دیدم 😦😂😂😂
00:13 شماره 230 عالییی بود 🤣😂🤌🏻💜
00:09 حق؟مگه نه؟ برا شمام واقعیته! 🤣😂
00:11 +بچه من دکترشد؛مال شماچی؟-براماماشین باز شد 🤦♀️😂