00:10 پارت دوم برنامه های کیوت و کاربردی برای شما کیوتام
00:10 پارت دوم برنامه های کیوت و کاربردی برای شما کیوتام
00:34 امید به زندگی اگه فیلم بود
00:06 خیلی خوب بود اگه کسی رو داشتیم که نگاهمون میکرد
00:10 ولی وفاداری بین دو قو رو هیچ احدی نداره :))))) مشابه ها
00:19 اگه شما هم مثل بابسفنجی حالتون بد بود کامت کنید و خودتونو دلداری بدید
00:15 خفن بودن اگه آدم بود🔥🥲
00:14 اگه نقشت تو زندگیم آهنگ بود:////////////
00:06 بیشتر مادرا ب روایت ویدیو
00:10 کاش وقتی گریه میکردم یکی بود بهم میگفت
00:13 اگه قلبم شب بود ، ستارش تو بودی
00:44 اگه اهنگ انشرلی فارسی بود💖......
00:12 اگه اینطور بود که دیگه دلتنگ نبودیم...
00:18 ولی این سکانس خیلی غمگین بود🥲
00:30 اهنگ مود اینستا اگه فارسی بود
00:10 اگه مدرسه و امتحان نبود قطعا زندگی قشنگتر بود🙁
00:07 اگه مدرسه ات سریال بود اسمش رو چی میزاشتی
00:06 تهیونگ به ته لایو جیکوک رسیده🤣
00:08 عجب چیزی میشد اگه واقعی بود😶😶
00:23 اگه کنارش خنده هات از ته دلت بود...آدم درستی تو زندگیته...>>>
00:09 شاید اگه بیشتر کنارم بودی همه چی قشنگ تر بود
00:39 اگه شب پرستاره ونگوگ توی واقعیت بود🌃✨
00:32 اگه به من بود کع دیدنتو ممنون میکردم
00:08 اگه قلبم شب بود تو ماهش بودی رفیق
00:08 اگه خوابیدن شغل بود، من پولدار ترین آدم کره زمین بودم😂😜
00:30 🥺واقعا که حق بود این کلیپ 💔💔
00:30 کنارش کاش بود اون اگه زنگ زد بگین آورده کم اون
00:49 دلتنگی اگه آهنگ بود...
00:13 شانس من اگه ویدیو بود این می شد...😂