00:14 هرچی کشیدم از اونایی بود که مثل ما بودن ولی از ما نبودن..
00:14 هرچی کشیدم از اونایی بود که مثل ما بودن ولی از ما نبودن..
00:41 پسری که تو کارگاه و با صدای چکش آهنگ میخونه!
00:19 کیا این آهنگ رو یادشونه
01:01 بیا بعدشم میگین رونالدو دریبل بلد نیست رونالدو به مدافع بزرگ مشابه ها
00:22 ولی این آهنگ نیواد یچیز دیگس 🫠❤️🩹
00:29 اون فقط یه آهنگ کودکانست، گریه نداره آخه!
00:15 صداگذاری با آهنگ غفور غفور 🤣🤣🤣
00:28 آهنگ home از بی تی اس، این آهنگ واقعا قشنگه💜🌹
01:06 واسم کلی طایفه سر خم کردن، وقتمو صرف یه...
00:53 «حسموبزار تواین آهنگ برات بگم... ❤️🩹»
00:12 اون فقط یه آهنگه! اون آهنگ: ❤️🩹💔
00:39 آهنگ هایی که توسط آنها سرویس شدیم 😂
00:18 بعد شکست عشقی آهنگ میچسبه):🚶🏻♂️
00:13 از ته دل نی..همه چی خوبه مگه نه؟^-^
01:30 آهنگ خارجی که حس خیلی خوبی میده
00:29 مثل خودشون زیباست من عاشق این دو آهنگ شدم
00:13 خوشتیپ تر از رونالدو مگه داریم ⚽🥹
00:20 برای آرمی های کشورم دوستتون دارم ♥️♥️
00:15 این آهنگ درسته غمگینه ولی عالیه😏
00:30 آهنگ برقا 🤣🤣🤣مثلا.....😂😂😂😂
00:48 آهنگ بی تی اس دینامیت:^):,
00:38 آهنگ های قفلی😂😂🔰......
00:27 آهنگ کالج از مائده کریمی 😘❤️❤️
00:30 فقط وایب این آهنگ :)))❤
00:40 آهنگ درکش نمودی از مهدی داب 😂
00:24 ولی وایبی که این آهنگ داره...🎧🖤
00:17 قفلی زدم رو آهنگ😅
00:17 ولی رزی+این آهنگ = اوووفففف😫😫