00:07 Kalbin gidish acisi............. :(
00:07 Kalbin gidish acisi............. :(
00:03 من روت حساسم. غیرتی ام. عاشقتم
00:13 ارومیه بشی روت ارس میکشم واست حبس توی قفس میکشم
00:30 اگه ارومیه شی روت ارس میکشم .... مشابه ها
00:17 رفتم چشمامو بستم روت،خداحافظ.....
00:19 میدونستم آخرین دفس...[رفتم چشمامو بستم روت]
00:12 نامرد نباش... حتی ب قیمت از دست دادن جونت!
00:03 من روت حساسم چون دوست دارم مال خودم باشی
00:22 آدمِ درست باعث میشه تو عاشق خودت هم بشی🖤👈🏼👉🏻
00:10 بد ترین وضعیت من وقتی به روم نمیارم
00:08 من روت حساسم؟؟ همه چیز من🍫💋
00:08 اگه ارومیه بشی روت ارس میکشم
00:09 یار خوب رو سردر نمیارم :(
00:26 اگر پسری روت کراش داشته باشه این نشونه هارو داره 🤌🏻❤️
00:14 اگه دور بشی از دور می خوامت🥀🥺
00:12 روت میشه بگی رئال مادرید چیه..؟
00:08 اگه ارومیه بشی روت ارس میکشم... ❤️
00:05 گل مورد علاقمهههه💙 کپشن مهم حتما خونده بشه 🤭
00:29 بجای اینکه بهش بگی روت کراشم همینجوری عاشقانه بگو....
00:15 یه کار کردی واشه چشان زندگی باشه به کام...:)
00:28 خب کراش زدیم روت دیگه بسه چشمتم زدیم دیگه بسه🧘🏻♀️
00:04 خستهام از آدم درست بودن توی زمان اشتباه
01:18 یکم ازین حقا بشنویم 🤌👌......
00:07 هرگز کم نمیارم🤗🙃............
00:25 روت بلند شد دستم، کوتاه شد موهات فرداش...
00:08 اگه ارومیه بشی روت ارس میکشم.. ❤️🔥
00:15 ناراحت نشدم فقط بهم ثابت شد اونقدر که روت حساب کرده بودم ،نبودی.🖤🚶♂️
00:12 وقتی سینگلی روت فشار میاره😂😂😂