00:26 تنهاچیزیکهمیخوام:
00:26 تنهاچیزیکهمیخوام:
00:17 من مبتلا به یخ زدن هستم اگه توهم بامنی تو کامنتا بگو
00:28 روانشناسان چقد قشنگ میگن😔ولی خوب غمگینه دیگه
01:00 فرض کن توی کلاس نشستی و هواست به درس نیست. . مشابه ها
00:21 چشما هیچ وقت دروغ نمی گن3>
00:22 ..............................
00:35 چرا خواستن چیزی انقد سخته ..؟
00:32 روانشناسان میگویند............
00:27 این روش امتحانشو پس داده!🦦🤌🏻
00:27 براش بفرست بپرس کدومی
00:09 من که میخام امتحانش کنم ببینم میشه یا نه
00:04 ازت خوشم اومده اوسکول...-_-
01:14 مثل یک آلفا صحبت کن شخصیتت بره بالا
00:11 امتحان نکردم ولی جالب بود.....
01:12 جلب توجه ؟- !
00:10 کاملا درسته این حال هر روز منه
00:12 دستهات چرا همیشه سردن؟
00:11 حق:) 🙃
00:45 اهنگفقسلامفرمانده..😂😔🤝🏻
00:08 . .
01:10 حق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:07 قلب مریضم مدیون مهربونی های توعه...🤡💔
00:10 روانشناسا میگن اگه از اون آدم هایی هستی ک دوست داری ب همه کمک کنی...
00:57 دوربین مخفی....................
00:50 طفلک چقد ترسید.. 😂☘🥀 .......
00:35 اعتماد نکنید نکنید نکنید نکنید
00:19 حقققققق........................
00:10 میره هر اعتمادی یروز بگا..