00:24 حتما ببین بدرد میخوره.بدر د من خورد
00:24 حتما ببین بدرد میخوره.بدر د من خورد
01:00 حق💯👌
00:35 پسرا ، درست میگه حالا ؟ (:
01:12 درونگرایی افسردگی یا خجالتی بودن نیست! مشابه ها
00:15 مود دهه هشتادیا .. 😂😂😂😂😂😂😮
00:26 میگه ک با هیچکسم میل سخن نیس..
00:14 چرا آقای زنوزی میگه تراکتور بهترین تیمه🤣
00:07 بخدا راس میگه😂#پوتک_خان😂🤜🚶
00:14 وقتیمعلممیگه:
00:19 وقتی میگه فراموشم کردی 🤦🏻♀️💔
00:03 کارما میگه: تو عاشق کسی میشی که....!
00:44 وقتی یه داداش فضول دارین که همه چیز به مامانتون میگه
00:30 چقد حق میگه🤌🏻...............
00:12 خدایش راست میگه 😂😂
00:25 جوری که علی با جدیت میگه کامیون چپ کرد😂😂😂
00:15 حققققققق تر از این میگه داریم ؟؟؟😂😂😂
00:21 همونجا که آرمین زارعی میگه.....................
00:19 فکتروانشناسی؛👩🏻🦯💜
00:18 چرا این مرد اینقدر حق میگه ناموساااا چرا
00:25 فقط اونجا که شادمهر میخونه و میگه:
00:24 خیلی فکر کردم فهمیدم اینا عشق نیست...💔👩🏼🦯
00:14 این دخیه به چی اس میگه تن شده مثل ارسیه
00:22 واقعا خیلی حق میگه 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🥺🥺🥺🥺
00:21 این آهنگ چه خوب حسمو بهت میگه:)❤️
00:20 یه تئوری کیدرامایی هست که میگه..
00:05 روانشناسی تاریک ویدیو رو ذخیره کن بدردت میخوره 🙃
00:11 واقان پسرا؟ عموی من اینشکلیه بهش نشون دادم میگه چ ربطی تخم.... 😂😂🤣🙂
00:18 جوری که میگه دوست دارم:))))))))