00:17 وضیت:من درونگرا ساعت3صبح(یاشب)
00:17 وضیت:من درونگرا ساعت3صبح(یاشب)
00:42 اهنگ جدیدش خیلییییی باحال و خوبه🥺❤️:
00:12 مُهم خَندیدنِ توعه ، گور بابای حالِ بَد مَن!
00:16 این دنس از فلیکس و هان:....... مشابه ها
00:11 برای همیشه دوست دارم:)!
00:39 وایییی این چالشش خیلی خوبه💀💗∑
00:23 وای 😲 چه هماهنگ و زیبا جالب بود مگه نه 😁
00:11 منو دوستام وقتی بهم میرسیم🥲❤😂😂
00:08 بیا بریم با سعید برقصیم😅😅😅😅😅
00:37 از ۴تا کدوم دوس دارینننننن؟؟؟؟
00:21 https://taw-bio.ir/u/ejdmelina
00:10 بلع بلع کاملااا صـحیح🤣🤣🤣🤣😉
00:15 خواهان موتورسنگین😈😈😈😈😈😈😈😈😉
00:10 معرفی میکنم دخــــتـــــرمــــــ :)))))
00:22 تو باید این حلقه رو بندازی•[💍🌜]• #𝗩𝗶𝗱𝗲𝗼
00:17 وقتی میخوای با آهنگ درس بخونی😂😂😂😂😂
00:10 تنهایی افسردگی میگیریا!
00:27 😎🖤
00:08 رفیق
00:10 نمیزارم گرگعلی یادتون بره😂...:
00:10 وَهیچکَسنَخواهَدفَهمیدچگُذَشتتاگُذَشت؛🖤
00:21 به بههه پیکمی ها😔🤝🏻🎀
00:17 :)
00:15 سلام سلام 😂❤........ ــــــــ
00:10 وقتی همه رو ساکت میکنم درس بخونم... 🤌🏻😂
00:21 هرکاری که مردم میکنن..........
00:21 وایقربونتبشممنبچه🥺👾👑🎀....
00:06 تا حالا فیلم رقصتو تو عروسی فامیلا دیدی ؟؟😂