00:16 رفتی با کی بد سلیقه?:)
00:16 رفتی با کی بد سلیقه?:)
00:14 چرا رفتی :) من ک نمیدونم ب کی بد کردم ک الا اینه حالم :)
00:11 رفتی با کی بد سلیقه؟!
00:27 رفتی با کی بد سلیقه:) مشابه ها
00:15 اختاپوس همیشه غمگین
00:07 !.. You make your daughter warm
00:22 رفتی باکی بد سلیقه 🙂🫀ولی اینو بد زدی بهم
00:14 لقه هرکی ک میگ بچه ای هنوز🚬
00:15 فک کن ط یکیو دوس دری اون دوست نداشته باشع بد نیس :)🖤
00:27 عه کی از منو خواهرم فیلم گرفته بدون اجازه😂
00:26 یه تیکه آهن شده دلخوشی جوونا اونم بیاین بگیرین😅🖤
00:11 منو اذیت نکنید 🥀😪
00:21 پرشیا با کسی شوخی نداره😈.....
00:16 اوکی ولی من بدون هیچ دلیلی عاشق مدرسه ام🥲✋🏻
00:14 خلاص !👋🗿🚶♂️ .
00:34 چرا تنهام گذاشتییی چرا بی خدافظی رفتی😭💔
00:05 بدبخت ترسید یکی اونو ازش بگیره
00:19 دختری باش که با موفقیت هات این آهنگ را به واقعیت تبدیل کنی.
00:24 اگه اخیرا کسی بهت نگفته من بهت میگم...
00:30 درستهپسربدیم؛🥷🏻🤌🏻
00:08 ولی تو رفتی و الان ماله یکی دیگع ای
00:07 وقتی حالت بد بود کی کنارت بود...>>>>
00:05 ببین این زندگی قشنگیاشو دارع....
00:40 این لحظه رو برای تک تک شما آرزو میکنم
00:07 من اروممم....:)))))))))))))))))
00:13 خوب شد چیزه دیگه ای نگفت 😂😂.
00:13 یدونه از بزرگترین آرزوهات چیه ؟🍷✨
00:08 حقحق🤣😂