00:08 خودت که زودتر رفتی............:)🙂💔
00:08 خودت که زودتر رفتی............:)🙂💔
00:13 تو مرا ول کردیو رفتی چراااععع؟🥺💔
00:59 از دستم که رفتی کاش از دلمم میرفتی!.....
00:46 غمگین برای پدربزرگم که فوت شده دو سال مشابه ها
00:12 نامرد! تنها تنها رفتی نمیگم اجیت دق میکنه
00:36 بدجوری رفتی تو تار پودم🥲🥲🥲🥲
00:21 از وقتی رفتی نمیگم..............
00:15 تو رفتی و به خاطرت به هرچی پشت پا زدم..
00:15 بیبیچراانقدرزودرفتیازدنیام؟:)💔
00:24 مگه دوسم نداشتی..چرا رفتی تنهام گذاشتی🤍!
00:08 چیکار کردی تو با قلبم؟ آخرش هم رفتی و تنهام گذاشتی
00:08 رفتی و منو با خاطراتت تنها گذاشتی
00:03 تو هم مثل همه نامردی کردی رفتی
00:13 از برزخ من رفتی که تو بهشت اون باشی🖤
00:43 رفتی موند دردا روم :) ...💔
00:08 خودت ک زود تر رفتی....
00:06 -فقطولمکردیورفتی.
00:28 خواب دیدم که تو رفتی بدنم جان دارد .
01:00 تو که رفتی عقل از سر من پرید...(
00:40 سرت جنگیدم با خودم رفتی ولی....🩶👊
00:12 رفتنی میرع ت حالا هعی ب پاش بسوز
00:08 رفتی و منو از خودت دور کردی؟! 👀👀👀
00:26 خدت رفتی من موندم خاطرات و گردنبندی که انداختی دور گردنم🙂💔
00:13 #میگذره، درس میشه ولی #سلامتروانت از دست میره.
00:14 ازت بدم میاد یارم ولی به .... نیست که رفتی
00:10 وقتی با اون دوستات که آبروتو میبرن رفتی بیرون:
00:13 راستی میخواستم بگم تو یه هفته مدرسه رفتی ولی من نه
00:12 تو رفتی من مُردم💔💔مُردم مُردم🖤🖤