00:11 چرا همیشه کسی که خیلی دوسش داری میزاره میره😔
00:11 چرا همیشه کسی که خیلی دوسش داری میزاره میره😔
00:23 😅🥀💔غمیگین تر از این که ی نفر که دوسش داری بهت خیانت کنه
00:15 وقتی مجبوری از کسی ک دوسش داری
00:09 از کجا میدونی خیلی دوسش داری؟! مشابه ها
00:16 ولی زخم کسی ک دوسش داری هیچ وقت خوب نمی شه (
00:23 🫀❤️.....ولی دوسش داری....❤️🫀
00:09 بفرست برا بهترین رفیقت که خیلی دوسش داری
00:08 چرا انقدر دوسش داری!؟
00:28 همیشه همینطوره، تو کسیو دوست داری که دوست نداره...
00:10 بدترین حس؟ بفهمی اونی ک دوسش داری دوستت نداره!.....️
00:25 چرا همیشه اون که دوسش داری میره🖤
00:15 نگران نباش عزیزم بهش نمیگم دوسش داری❤️....
00:17 کاش یه روز اونی که دوسش داری برگرده🖤🌙
00:20 بفرس برا کسی که دوسش داری..❤💋
00:21 وقتی ازم می پرسن چقد دوسش داری :)
00:12 وقتی ازم میپرسن هنوزم دوسش داری ؟
00:40 اگر واقعا دوسش داری...........
00:14 بفرست برای رفیقت و بگو چقدر دوسش داری
00:10 حتی شده چند ثانیه حرف بزنم بات:)
00:41 ولی بغل این دوتا>>>>
00:11 چقد دوسش داری؟به روایت این ویدیو🫂💗
00:12 چقدر دوسش داری ?!📿🔱🧿کلیپ عاشقانه
00:27 چقد سخته اونی که دوسش داری میره💔🥲
00:24 چشماتو ببند و به کسی که دوسش داری فکر کن🫠❤️
00:09 یعنی دوسش داری ولی بهش نمیرسی..
00:15 اره میدونم دوسش داری .فهمیدم عزیزم....
00:19 یکی مث اون دوستِ ندارع؛ولی دوسش داری:)💔🚶🏻
00:13 میگن خیلی دوسش داری...شبا براش خواب نداری..💔🥀🖤