00:11 :)))))))))))))))))))))))))))))))
00:11 :)))))))))))))))))))))))))))))))
00:06 بعضی وقتا از خودم میترسم.....:))
00:45 طرفدار کدوم هستین؟؟؟؟ .
00:13 فقط یه کیدرامر میدونه این عکسا مال کدوم سریاله . مشابه ها
00:11 منو دوستم در حال رفتن به کلاس دوازدهم چون...
00:11 کسی هست ؟ بزار خودم بگم موچی هیچکس نیست نه نیست
00:22 .................................
00:44 جهت دل ضعفه رفتن شماها😂😂😑>>>
00:22 غمیگن، دپ، دلتنگی، مرگ، زندگی، تنفر
00:06 من به خودم کلی روزای خوب بدهکارم!
00:24 پسره چقد برا عشقش گریه میکنه💔🙃
00:16 💔🌝🥀ـــــــــــــــــــــــــــــــ
00:38 من هستم آنچه هستم،مدگل...✌️😉🖤
00:24 توروخدا ولم کنید..😩من نمیخوام صلاحمو ببینید:(🥺
00:07 من دلـم تنـــــگه برای خودم:)) 💔
00:17 خودم ریختم برگام موند .... .
00:09 وضعیت اتاق دخترا قبل و بعد از بیرون رفتن😂
00:15 سریال :روبای نه دوم...................
00:30 خودم اسفند😂🖐تو کدوم ماهی؟؟؟.
00:12 دلم برای خودم تنگ شده اون خنده های بچگیم 😐🥲🖤
00:31 چشمهایقهوهایرنگتو:)....
00:13 خداییخیلی در تلاشم فاز خودم و دوستام رو پیدا کنم
00:12 من خودم خاستم که اینجوری بشه👣
00:12 ستاره قشنگ نیست ؟ خودم درستش کردم خوبه ؟⭐
00:18 عنوانش به هیچ خری مربوط نیست 😊
00:14 شما کدومو انتخاب میکنید باهاشون برید مسافرت ؟
00:32 جشن کره ای هااا...............
00:17 بذای شما یار با وفا آرزومندم...🤞😂