00:31 توچشامبودیولیافتادی؛🥷🏻💤
00:31 توچشامبودیولیافتادی؛🥷🏻💤
00:14 Pov
00:11 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
00:30 اگه ایموجین ها حرف میزنند💔🙂 خیلی حق بود:) مشابه ها
00:38 منم همینطور...................
00:11 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:12 ارعععع.....
00:15 و در اخر این جاست که میشی عزیز دل همه 🖤
00:24 چقد بــگــذرهـــ تا غـم بـگـذرهـ🖤🥀
00:27 من یه عاشق بدبختم...............
01:01 به قول شایـع: ای بابا کی میفهمـﮧ حال مارو آﺧـه !؟`:(🖤🚶♂️
00:42 ................................
00:20 جواب منطقی🗿🤝 همیشه این جواب تاثیر داره
00:11 اخرشم باز من اولی هستم.........
00:10 اما هیچ چیز ابدی نیست ، معلومه که زود ترکم کردی ! 🤌🏻😪
00:25 چ زیاد شده فاصلهمون:). .
00:26 حتی اگه مردمم سراغم نیا...🧑🏻🦯💔
00:15 میخاستم بهت فکر نکنم اما خاطراتت نمیزاشت(:
00:09 عع کی از من و رفیقام ویدیو گرفته😔😂
00:07 م از مدرسه بدم میاد ولی.......🌑🚶♀️
00:07 من خودم پشیمون شدم چرا خوشحال بودم😑
00:15 ولى قرار نبود اخرش اينطورى تموم بشع...:)
00:30 رفیق خوب یک نعمته هواشو داشته باش
00:30 رفیق #عاشق.کسی.باش.که.اگه.دستت.بُرید #او.بیشتر.دردش.بگیره
00:08 صدایخوردشدنقلبش🥃. `
00:13
00:11 غمگین........................):
00:17 شایع ، غمگین ، سر درد، کم حوصلگی🥺