00:25 اینو دیگه اسم نبرم همه میدونیم اسمشو نه؟
00:25 اینو دیگه اسم نبرم همه میدونیم اسمشو نه؟
00:26 استوری عاشقانه اول اسم ^P^......
00:17 هم ازت دلم پره هم پره از احساسم🦋🖤
00:34 تو دوبله کردن دیگه داریم از همه جا بهتر کار میکنیم 🤣 مشابه ها
00:19 : )
00:16 وای به حال دگران. گذشتم از آنچه گذشت❤️🩹😶
00:19 چقد حق بود حرفش:) .
00:07 گورِ بابایِ فُرصَتِ دوباره....
00:10 ذات آدمها رو زیاد میفهمم، و این آزارم میده.
00:08 •`..... حکایت خیلیامونه..... `•
00:10 ...
00:25 همه ک ت خشی آدم هستن مهم اونی ک ت تنهایی پیشت باشه ..
00:10 نمومد هیچ احدوناسی پایه حرفاش!🙂🖤
00:12 ..................................
00:05 این خیلی بدههههههه💔. . . . . . ..
00:35 یکی نیس بگه فازتون چیهههه😂:))
00:15 🖤این دنیا اگع جای خوبی بود! اسم قبرستوناش بهشت نبود:)🖤
00:11 +++