00:10 چرا دیگ عاشق نمیشی ...؟ 💔👩🏻🦯🕳️
00:10 چرا دیگ عاشق نمیشی ...؟ 💔👩🏻🦯🕳️
00:22 کسی نیست بغلم کنه💔
00:08 آخه کی دلش میاد اینو فسنجون درست کنه بخوره😍😢❤🌱
00:19 آره هرچی خدا خودش واست انتخاب کنه قشنگتره. مشابه ها
00:14 من وقتی مامانم بعد دعوا واسه غذا صدام می کنه😂
00:24 کلام الله . . . )
00:11 بهش میگم دوصت دارم شاید اون باور کنه....
00:08 نه که ندونم چی حالمو خوب میکنه):
00:34 همین رفیقا یروزی میشن رویایی ترین آدم زندگیت;-)
00:10 کسی حق ندارع گریه کنه! ✓
00:33 محال مثل من تویه این حل بد کسی طاقت بیاره:(💔😕
00:15 دیگه هیچ اومدنی خوشحالت نمی کنه
00:49 منی که عاشق بسکتبالم و همهی این تکنیک ها رو بلدم
00:14 عاشقتم رفیق:))))«s» ••••••••••
00:09 احساس میکنم قفسه سینم درد میکنه:)!
00:20 چقد این کلاس مارو داره توصیف میکنه جررررر. بگید که شماهم همینید ؟
00:27 خدا رحمتت کنه داداش 💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
00:12 هرچیزی منو اذیت کنه کوتاهش میکنم یا میندازمش دور!`
00:08 دنیام به کلی تغییر میکنه 🥺💔
00:08 درس داره با ما چیکار میکنه 😂
00:09 نزار کسی به احساست غلبه کنه !...... :)
00:16 POV:اگهیکیبخادتوروازمنجداکنه>>
00:22 هیچکس نمیتونه من و تورو از هم جدا کنه
00:07 بیچاره شیطون موند چی کار کنه😂😂😂😂
00:43 ٭ادمبایداسیدبخرهریختشونوپاککنهاوباشو!٭
00:21 فقط یه کیپاپر واقعی اینارو میفهمه ! ❤️🩹
00:05 و بعد معلم عربی فک میکنه من مقصرممم😑😑😑
00:06 اگ تونس مث من نگات کنه بردی...