00:08 نمیزارم هیچوقت ریکشن جیمین و نسبت به این حرف فراموش کنید ! 👌🏻😂
00:08 نمیزارم هیچوقت ریکشن جیمین و نسبت به این حرف فراموش کنید ! 👌🏻😂
00:16 یکی دارم که هیچ کسی نداره نه به کسی:)
00:38 هیچکس جز خودش کسیو نداره..
00:05 و حرف حق جواب نداره........... مشابه ها
00:15 تاوان دستی ک نمک نداره میشه همین:/😌🤙🏼
00:07 مثل خورشید باش به درخشنت ادامه بده عیبی نداره کسی بسوزه
00:09 هیچ کس دوست نداره که عشقش با کسی دگه بحرفد😅
00:27 زندگی ارزش اشک هات و نداره پس بخند حتی شده خنده های فیک:)🖤
01:06 هیچ چیز ارزش دوبار فکر کردن نداره
00:21 زیباے لیـلا بہ شمـــا ربط ندارد...........
00:20 کسی که پدر نداره ........!:)ای بابا 🙂💔
00:23 بهترین دوستت کجاست باب اسفنجی؟(:
00:16 تهش همینه.امکان ارسال پیام وجود ندارد.هعب💔🥲🚶♂️
00:16 آیا واقعا اشکالی نداره؟.......
00:40 فقط بخندید این دنیا ارزش نداره:)👊
00:14 ولی فهمیدم حال بد ته نداره:))))
00:27 دیگه هیچی حس و حال قبل رو نداره برام
00:16 چاره نداره دلم...🖤🌧
00:08 اصلا امکان نداره من اینجوری باشم♡
00:22 متاسفانه اینو یاد گرفتم نخندم .
00:28 هرجا برم هرجا بری ، فرقی نداره!
00:10 مناسبت خاصی نداره حقیقته.......
00:14 فقد خواهش میکنم کاپشن رو بخون..
00:29 قلبم گریه نکن اون بی وفا ارزششو نداره...🥀
00:15 به پایان میرسن حتی قشنگ ترین چیزا:)!.
00:14 راسته که بعضی عشق ها پایان خوشی نداره(((:)
01:05 دوست داشتن لیاقت میخواد مه بعضیا ندارن !
00:18 بیحصلهها:)))))))))))))))))))