00:16 وایییییییببییی دقیقااااا🤣🤣👌
00:16 وایییییییببییی دقیقااااا🤣🤣👌
00:29 حسادت بین دروک و آسیه :
00:10 تجربش کردین😅💔............(
00:48 نمیدانی چون الان منفعت تو نفهمیه🥲💔🙃 مشابه ها
00:26 تراپی؟؟؟ نه ممنون اهنگ کوردیی
00:19 + بزنیم دریا تو پایه باشی+
00:31 🎶💔
00:27 ∆ دلم گیره ای اسمان∆
00:18 منو رامین زندگیمون مثل همه واقعا😂شما چی؟
00:21 شماهم از این رفیقا دارین؟!
00:58 تاحالا انقدر بد سوتی دادید؟؟!🤣
00:49 واقعا راست هستش برای من که پیش اومده
00:14 میخوای گریه کنی؟
00:13 دیگهـ وقتشهـ برگردیـ:)بـا دوریمـ چطـو سـر کردیـ؟:)💔🙃
00:17 ما شاد بودیم، منتهی به نُدرَت..
00:16 سليقه شما كدومه؟!
00:18
00:08
00:30 رامین حتی ۳۰ کارکتر هم برات کمه مشتی🤍
00:57 بهٖاینٖسادِگیٖشدیٖمٰالٖکی؟!-:)″🌚💔🚶