00:14 چرا آقای زنوزی میگه تراکتور بهترین تیمه🤣
00:14 چرا آقای زنوزی میگه تراکتور بهترین تیمه🤣
00:19 وقتی میگه فراموشم کردی 🤦🏻♀️💔
00:03 کارما میگه: تو عاشق کسی میشی که....!
00:18 اومـ... یونگی راس میگـــهـ... یعنی زیادی حقهـ مشابه ها
00:44 وقتی یه داداش فضول دارین که همه چیز به مامانتون میگه
00:30 چقد حق میگه🤌🏻...............
00:12 خدایش راست میگه 😂😂
00:15 حققققققق تر از این میگه داریم ؟؟؟😂😂😂
00:25 جوری که علی با جدیت میگه کامیون چپ کرد😂😂😂
00:21 همونجا که آرمین زارعی میگه.....................
00:18 چرا این مرد اینقدر حق میگه ناموساااا چرا
00:25 فقط اونجا که شادمهر میخونه و میگه:
00:14 این دخیه به چی اس میگه تن شده مثل ارسیه
00:22 واقعا خیلی حق میگه 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🥺🥺🥺🥺
00:09 دکترم میگه آخراته🪦💔🥲.......
00:21 این آهنگ چه خوب حسمو بهت میگه:)❤️
00:18 جوری که میگه دوست دارم:))))))))
00:20 یه تئوری کیدرامایی هست که میگه..
00:11 واقان پسرا؟ عموی من اینشکلیه بهش نشون دادم میگه چ ربطی تخم.... 😂😂🤣🙂
00:14 یه افسانه ی ژاپنی هست که میگه...
00:05 وقتی یکی بهش نگاه میکنه😂😂.
00:15 یک نوشته عربی هست که میگه
00:18 اونجا که فروغ فرخزاد میگه:....
00:10 وقتی خواهر / برادرت داستانو یه جوره دیگه به مامانت میگه
00:24 چقد علی یاسینی قشنگ میگه...
00:09 مامان من به ای میگه دوتا تیکه😂😂
00:10 ی افسانه هست ک میگه اگه دستات سردن.....
00:22 ......بشدت راست میگه..........