00:20 چرا یهو اینجوری شد؟چرا هیچکس دیگه از این دو تیم نمیترسه؟
00:20 چرا یهو اینجوری شد؟چرا هیچکس دیگه از این دو تیم نمیترسه؟
00:14 ببینید دیگه عنوانی درم 🧸🍓🤍😷
00:15 بیاااااااااااا حاضر جوابی یادت بدم
00:12 امادیگهحوصلهسختیروندارم- مشابه ها
00:49 از این به بعد چتری تون رو اینجوری بزنید
00:36 دیگه نمیشناسم تورو💔:)
00:12 ولی وایب اینجور رابطه ها یه چیز دیگه اس🥰👌💖
00:13 آره دیگه تنها فایدشون همین بود
00:14 وقتی دیگه تصمیم میگیرم کراش نزنم:
00:06 معنی جمله اول بیو رو فاش میکنم `من هیچی نیستم`
00:12 ببخشید دیگه مزاحم دوستیتون نمیشم ...
00:07 میدونین چی میگم دیگه ؟..🍷
00:45 دیگه لا لا انتَ فرار کن ای زائر
00:40 تقصیر تو بود که در باز نشد دیگه🖤🕳
00:46 قدر هم دیگه رو بیشتر بدونید💔🥀
00:28 اومدم با یه سم دیگه🤝🏻😂.....
00:20 .............................
00:13 اینجوری کاپشن بپوش دیگه........
00:09 فهمیدن بزرگوار چی گفت دیگه→_→
00:18 ولی دیگه قرار نیست ببینیمش 😂😔🥺
00:20 عاشقتم با اینکه دیگه نیستی😔😅💔
01:16 هیچی فقط خیلی سمههههه.....😂🤣
00:43 با این روش دیگه موخوره نمیگیری
00:12 بعدا بهش پبام میدم بعدا. . .
00:15 FC. Neymar. ورژن تیم ملی
00:18 یه جایی دیگه خسته میشی، میبری...
00:39 بچه رو دست هرکسی نسپارید دیگه 🤣🤣
00:37 یه آدمه دیگه شده بودی انگاری که......