01:06 ما نمیتونم هم گریه کنیم هم ب فکرتون باشیم دختریم ادم هستم:)
01:06 ما نمیتونم هم گریه کنیم هم ب فکرتون باشیم دختریم ادم هستم:)
00:17 خب یه دو هفته دیگه جهنمم و به چشم میبینیم.
00:32 این بچه روانی شده دیگه😂💔👨🏻🦯
00:11 ما بودنمون برای کسی مهم نی دیگه... مشابه ها
00:37 وایییییی چقدر بزرگ شدن، الانم که سربازین دیگه
00:14 جونگ کوک و جین وایییی اصلا جین و نمیتونم 😅😅
00:05 ویدیوی تنها چیزی که نمیتونم ازش دل بکنم🏍⚡️
00:18 عادیه دیگه...! :)))))))
00:28 هیچی دیگه مث قبل نمیشه..(:
00:19 حالم یجوریه که حتی خودمم نمیتونم بفهمش:).
00:25 زِندِگیِدیگههَرموقع!.........
00:15 حامیمه دیگه|پاش به همه چی گیر میکنه😂
00:23 دیگه کم مونده بود خودشو پرت کنن
00:23 نمیتونم بزارمت کنار سخت ترین دراک ::::::::::
00:16 وقتی دیگه به کسی اول پیام ندادی:
00:17 طنز هست . سرگرمی هست . چی میخواین دیگه؟هاااا
00:07 فراموششکن،اوندیگهرفته😔
02:22 واااای خدا جررر خوردم😂🤗🤣:
00:09 من زاده شدم برای تنهابودن ،دیگه برام عادیه🫠🤐
00:15 نمیتونم.. نمیشه.. خستم:)
00:14 برم گردی دیگه تخمم نی اگه گذاشتی کردن چی مفت برم چی!؟
00:17 لامصب این ذوق وقتی کور بشه دیگه درست نمیشه:)
00:40 از حالا دیگه من مردمـــــ......🥀🥀🥺
00:17 واای خدا اصلا صداش یه چیز دیگه اس
00:14 چرا دیگه به پیاماش اهمیت نمیدی∆
00:24 نقطه باخت هر آدم تو زندگی زمانيه كه ديگه خودش رو دوست نداشته باشه!
00:44 سلام، سلام خوبی ، خوبی دیگه ،چه خبر
00:11 مَنو مــادَرَم دوســـت نَداشتـــــــ!!