00:20 چرا یهو اینجوری شد؟چرا هیچکس دیگه از این دو تیم نمیترسه؟
00:20 چرا یهو اینجوری شد؟چرا هیچکس دیگه از این دو تیم نمیترسه؟
00:12 خوشحالی های ماشا یه طور دیگه قشنگه😊
00:49 از این به بعد چتری تون رو اینجوری بزنید
00:12 ولی وایب اینجور رابطه ها یه چیز دیگه اس🥰👌💖 مشابه ها
00:15 بیاااااااااااا حاضر جوابی یادت بدم
00:14 دیگه این دونیا به دردن نمیخوره
00:14 ببینید دیگه عنوانی درم 🧸🍓🤍😷
00:13 آره دیگه تنها فایدشون همین بود
00:46 دوست دخترشه دیگه🤣
00:15 ولی برای من برعکس چون من دیگه رفیقی ندارم🪦🖤
00:28 خدا حافظی حامیم با مردم♥👋🏻♥🫂
00:56 دیگه هیچی مثل قبل نمیشه💔:)
00:17 "مردم از بی دختری تو هم مردی از بی پسری"🗿💗>
00:14 چرا دیگه به پیاماش اهمیت نمیدی∆
00:12 بعدا بهش پبام میدم بعدا. . .
00:28 اومدم با یه سم دیگه🤝🏻😂.....
00:40 تقصیر تو بود که در باز نشد دیگه🖤🕳
01:07 جهت مردم آزاری حلالم کنید دوستان
00:07 میدونین چی میگم دیگه ؟..🍷
00:12 ببخشید دیگه مزاحم دوستیتون نمیشم ...
00:43 با این روش دیگه موخوره نمیگیری
00:20 عاشقتم با اینکه دیگه نیستی😔😅💔
00:06 یعنی حققققق تر ازین اخه حق تر ازیننن میخای؟
00:46 قدر هم دیگه رو بیشتر بدونید💔🥀
00:13 اینجوری کاپشن بپوش دیگه........
00:14 وقتی دیگه تصمیم میگیرم کراش نزنم:
00:12 شرمنده نمیتونم بذارم چشماتو کس دیگهای داشته باشه😔😅💞
00:18 ولی دیگه قرار نیست ببینیمش 😂😔🥺