00:33 .... فکر کردی عنوان دارم ن خدایی فک کردی ....
00:33 .... فکر کردی عنوان دارم ن خدایی فک کردی ....
00:16 توی سرما شهرا دنبالت میگشتم🙂🗿
00:28 هیچی دیگه مث قبل نمیشه..(:
00:25 زِندِگیِدیگههَرموقع!......... مشابه ها
00:15 حامیمه دیگه|پاش به همه چی گیر میکنه😂
00:18 با حسرت نوشته بود
00:23 دیگه کم مونده بود خودشو پرت کنن
00:15 نه من خوبم ولی فکر نکنمدرونم اینو بگه):!
00:15 من همیشه غمیگن بودنم را قایم کردم، ولی دیگه نمیتونم ،دارم نابود میشم👋
01:30 شما قبل از دیدن ویدئو حدس بزنید جاسوس کیه؟😁💗
00:05 فکر کردم فقط منم 😂💔
00:16 وقتی دیگه به کسی اول پیام ندادی:
00:17 طنز هست . سرگرمی هست . چی میخواین دیگه؟هاااا
00:07 فراموششکن،اوندیگهرفته😔
00:11 چرا هیچکی به فکر من نیست😅👋🏻
02:22 واااای خدا جررر خوردم😂🤗🤣:
00:09 من زاده شدم برای تنهابودن ،دیگه برام عادیه🫠🤐
00:14 برم گردی دیگه تخمم نی اگه گذاشتی کردن چی مفت برم چی!؟
00:17 لامصب این ذوق وقتی کور بشه دیگه درست نمیشه:)
00:40 از حالا دیگه من مردمـــــ......🥀🥀🥺
00:14 همه فکر میکنن غم بدترین حسه ولی....
00:13 فکر همه راجب من که اینطوریه 😂😂 ولی در اصل تنهای تنهام 😄💔
00:17 واای خدا اصلا صداش یه چیز دیگه اس
00:14 چرا دیگه به پیاماش اهمیت نمیدی∆
00:24 نقطه باخت هر آدم تو زندگی زمانيه كه ديگه خودش رو دوست نداشته باشه!
00:44 سلام، سلام خوبی ، خوبی دیگه ،چه خبر
00:15 😌💜...................seven day
00:06 یه روزی قراره من بمیرم و تو فکر کنی که......