00:16 اگه تنها شدم ..تقصیر خودمه.../
00:16 اگه تنها شدم ..تقصیر خودمه.../
00:20 تنها شدم منی که هیچ کس اندازه من رفیق نداشت
00:16 رفتی موندم من الان تک و تنها ....💜🦋
00:18 #شدم تنها تر از تنهااا 🖤🚶🏼♀️ مشابه ها
00:58 ولی صدای شایان یو یه چیز دیگست🥲💜✨️
00:20 اگه تنها شدم، تقصیر خودمه-🚶🏻♂️
00:07 اگه رفتی دیگه برنگرد چون تو دنیای ما هیچ مرده ای دوباره زنده نمیشه😉🖤⚓
00:14 میکنمشماروباحالبدسپری؛
00:25 🥀Seni özler ağlarım bazen
00:28 تو کِ آمدی تنها شدم...
00:14 و تو مرا تنها گذاشتی و به آرامی رفتی:))
00:15 تنها بودن ❤️🩹❤️🩹:( خسته شدم
00:15 دپ_رامین_تجنگی_غمگین_تنها_🖤🙃
00:15 عاشقانه دوست داشتنی عشق زندگیم
00:15 دیدی ای تنها امیدم... هرچه گفته ایی شندیم...
00:27 روحت شاد سلطان شوک شدم داداش خیلی زود رفتی:((
00:12 مادر دیدی من قبل تو آسمانی شدم خدا شنید مادر
00:20 موزیک ویدئو عاشقانه حامیم: دیدی گفتم برمیگردی؟ - حس دلتنگی و تنهایی ویدئویی زیبا و احساسی با آهنگ "دیدی گفتم برمیگردی" از حامیم که با تصاویر آرامشبخش از طبیعت، آبشار، دریا و یک نیمکت تنها در شب، حس دلتنگی و عشق از ...
00:18 رفتی و مه شدم درب و داغان🫠💔 😭>>
00:10 تو تک ستاره من هستی تنها عشقم و تنها رفیقم ❤
00:15 آیا قویتر شدم یا بیحس؟ یک انیمیشن احساسی و تأملبرانگیز این ویدئو با انیمیشنی تأثیرگذار و فضایی سورئال، حالتی از سردرگمی در برابر احساسات را به تصویر میکشد. شخصیت اصلی با چشمانی بسته و چهرهای رنجور، در...
00:20 دیدی ای تنها امیدم؟"""""))))))
00:21 دیدی، دیدی توهم رفتی😅💔🖤همتون میرین
00:38 حاجی، حاجی جان کجایی، حاجی صدامونو داری
00:18 رفتی شدم من درب و داغان....❤️🩹🖤
00:16 دیدی ای تنها امیدم !
01:33 تنها اشتباهم این بود که عاشقت شدم...🥀
00:18 رفتی شدم من درب و داغان.......