01:04 کاش آدما وفادار بودننننننننننننن
01:04 کاش آدما وفادار بودننننننننننننن
00:27 من یه عاشق بدبختم:)💔............
00:38 به مو میرسه پاره هم میشه دیدم ک میگم🙃💔
00:13 "ولی یاد نگرفتی با من موندنو:)" مشابه ها
00:07 بخدا خیلی سعی کردم ولیی اشکام نزاشتن💔💔
00:17 عوضی... لاقل...! .
00:15 بازم میاد به خوابم...
00:20 `.نَزار توی دِلِت سَردی بِشینه.` :)
00:09 این چقدر حقه__________________😭🖤
00:05 (((:
00:17 سـر تو بیــار بالـا.......🖤🥲
00:33 حس میکنی یادت نمیاد خوب بودن چه حس و حالی داشته!
00:23 :::::::::::: 🖤🥀 ::::::::::::
00:23 بنظرت پسر بودن راحته ؟🥲🥲🥲😔
00:10 ++
00:23 پروانه پر زد.....................
00:08 او مرا تنها رها کرد تا به من بیاموزد
00:30 I just can't get you out my head💔
00:38 چیزی ندارم بگم چون حقتر از این ندیدم🙂🖤
00:13 ++
00:17 مهم نیست دیگه...😅💔🚬
00:37 کلیپ دپ دخترغمگین
00:33 ولی تتلو چقد حق میگه. 💔😞💅🏻
00:07 ¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤
00:14 ................................
00:22 این جا کسی نیس حرفش سند .. این آدما فقط میخان قلب بشکنن..[:
00:21 ʕ·ᴥ·ʔ..............ʕ·ᴥ·ʔ
00:58 قفلیع تو چیح بیب>>>>>>>>>>>>>>>>؟