00:14 گفتی دوسم داری.............:)🖤😅
00:14 گفتی دوسم داری.............:)🖤😅
00:11 بگو مگه دوستم نداشتی .....:))🙂
00:10 ولی من نتونستم احساس کنم ینفر دوسم داره)))
00:19 دیگه نمیتونم باورکنم دوسم داری:))) مشابه ها
00:15 اگه'هنوز دوسم' داری" "بگیا"
00:10 هعی منم اینجوری احساس میکنم🥲کسی دوسم نداره😓
00:22 مگه دوسم نداشتی.................
00:22 بزن قدش برو بعدش این آدم به آدم عادت نداره دور و برش
00:19
00:22 و در آخر.............))))))))))))
00:34 +همون قدي كه دوسم نداري دوست دارم:)
00:06 بازم همچنان دوسم داره:))
00:15 چـــرا اینقدر دوسم داری...؟!
00:23 تو اگه دوسم داشتی شبا تا صب گریم نمی کردم...
00:23 ببخشید که فک میکردم دوسم داری 🚶🏻♀️🖤
00:38 یارگم دوسم نیریدن بی وفایی بیسه کاری:))))
00:13 ولی جز شادی چیز دیگه ای توی چشمای اون نبود🥲❤️🩹
00:18 عاشقی یه کار مردونس از عهده پسر بچهها بر نمیاد😉
00:27 عزیزم ارام باش:)
00:19 تو در و دیوار هر چیو پرت نمیکردم تو اگه دوسم داشتی :)
00:38 ENFP کسایی ک دوسشون دارم دوسم ندارن...
00:14 تا زمانی که من دوستت دارم.....
00:19 تو اگه دوسم داشتی....:)🥺❤️🩹
00:10 وقتی میپرسه چقد دوسم داری(:✨🖇
00:09 وضعیت قلب شکستهام وقتی فهمیدم دوستم نداشتی ویدیویی تأثیرگذار که با تصویر خانهای در حال سوختن، عمق درد و ویرانی یک قلب شکسته را پس از فهمیدن حقیقت تلخ یک عشق یکطرفه، به نمایش میگذارد.
00:24 مگه دوسم نداشتی رفتی و تنهام گذاشتی...
00:15 کلیپ احساسی و غمگین درباره تنهایی وقتی حس تنهایی میکنی و کسی نیست که باهاش حرف بزنی، این بارون، آینه، و آهنگها هستن که بهت گوش میدن و همراهیت میکنن.
00:11 اگه دوسم داشت کاری نمیکرد فکر کنم:)