00:36 بچس دیگه🤌باسن بنشین نداره😂🥲🤌
00:36 بچس دیگه🤌باسن بنشین نداره😂🥲🤌
00:16 ادیداس ته نداره ها دایییییی. لایک⬆️
00:41 زمان تنها چیزی که جبران نداره...
00:26 برو... من که میدونم میخوای بری:) مشابه ها
00:16 این آدم به آدم عادت نداره دورو برش ..
00:26 هیچوقت دوسم نداشتی هیچ وقت😭😭
00:13 عنوان نداره
00:11 چی میشه اونی که دوسش دارم دختر باشه؟
00:34 دیـگـهـ عـاشـق نـمـیـمـونـم....!
00:19 کلاً دنیای عجیبی داریم ، خیلی عجیبه
00:21 زندگی تکرار نداره...
00:24 آهنگش حرف نداره..............😍
00:12 دلی که پره درده جایی واسه آرزو کردن نداره
00:13 _اشکال نداره:)"
00:13 به نظرم دوستی فایده ای نداره جز حس اضافی بودن
00:55 کلمه ها مثل گلوله میمانند حواسمون به حرفهایی که میزنیم باشه
00:30 تنهایی پا نداره وگرنه اونم میرفت ☆✿☆
00:10 مخاطب ها خودشون باید بفهمن من نمیگم
00:13 ●━━━━━━─ㅤ ◁ㅤ❚❚ㅤ▷ㅤ↻ 😂😂😂››
00:14 موقعیت:رابطه ای که داره به نابودی میره!🖤
00:26 میخوام از ته دلم بهت بگم که این حس یه حس معمولی نیس:))🫀
00:06 سواله قشنگیه ولی به تو هیچ ارتباطی نداره 😂😂😂
00:26 شوگا دوس نداره کسی بقلش کنه😂😂😂😂
00:22 مگه دوسم نداشتی.................
00:11 واسه خدم لیاقتت رو نداره بفهم🥀🥲
00:18 اشکال نداره صبر میکنم.......💔
00:42 موقعیت: وقتی بابات روحشم خبر نداره😂
00:09 ربطی نداره دختری یا پسر.......