00:03 کسی که ارزش لیاقت رو نداره، لیاقتو براش کادو نکن!!
00:03 کسی که ارزش لیاقت رو نداره، لیاقتو براش کادو نکن!!
00:15 حق تر از این ویدئو وجود نداره مگه نه !؟
00:05 دنیا سازگاری زیادی با مهربونا نداره🫂🧸
00:12 بعد مرگ که فایده نداره🖤:). مشابه ها
00:08 آشکارا اهمیتی نداره.......🎀
00:14 توی این دنیا غمگین تر از من وجود نداره
00:40 وقتی حرف از مهربونی میشه حامیم اوله
00:14 دوسمنداریچونمنانتخاباشتباتم🌚🎧
00:23 تنها خیلی سخته زندگی کنی زندگی همین جوری
00:30 خنده بهترین حس برای از بین بردن غم
00:09 کسی حق نداره گریه کنه...!!🖤🙂
00:09 ولی گفتم عیب نداره......🖤
00:16 حق تر از این ویدیو وجود نداره 🙃
00:14 واستفرقیندارهباشمپیشتمگهنه؟
00:17 دوستان مخاطب نداره تاکید میکنم
00:04 روحتم خبر نداره چقدر دلم برات تنگ شده:)
00:04 پراید با کسی شوخی نداره😁😂..
00:09 وقتی معلم فیزیکت اعصاب نداره😂😂
00:04 از من میشنوی هیچ وقت خدتو با جمله دوسم داشت گول نزن😄🚶♀️
00:19 تو اگه دوسم داشتی....:)🥺❤️🩹
00:20 وقتی می گیم جیب منو تو نداره دیگه😂
00:07 بعد من کسی حق گریه نداره چون دلم از زمین و زمان پره
00:25 تو طبیعت ما باخت وجود نداره...
00:14 قدر هم دیگه رو بدونین یه روزی یکیتون اون یکیو نداره🎸🙃
00:25 چرا زمونه وفا نداره...........
00:06 خواستم بگم : کینه تاریخ انقضا نداره 🤣
00:10 عصبی کردن من نتیجه ی خوبی نداره!
00:33 می خوام بشینم و گریه کنم ولیکن فایده نداره..