00:09 اون آدمی باش که به هیچکسی احتیاج نداره..!
00:09 اون آدمی باش که به هیچکسی احتیاج نداره..!
00:08 بچگی و بزرگسالی فرقی نداره در هردوحالت دل مارو میبره😂💓🎇
00:13 اما دومیش اشک نداره...... 🥀🖤
00:16 باتوغمندارهاینقلبمعمرا❤️ مشابه ها
00:06 بازم همچنان دوسم داره:))
00:39 کسی از فرداش خبر نداره،پس دل همو نشکونیم👌🏻💔
00:09 اون ارزش ناراحت کردن خودتو نداره!
00:06 اونی که رفته ضرر کرده آخه هرکسی لیاقتتو نداره :)
00:19 می دونی قلبم آروم نداره تو سینه من یه بی قراره🥲
00:13 دنیامون دیگه هیچ قشنگی نداره:(
00:20 نداره قلب من قابلتو..........🫀
00:17 چجوری رات دادم تورو تو زندگیم؟؟🫤
00:28 همیشه همینطوره، تو کسیو دوست داری که دوست نداره...
00:03 `جمله قشنگیه نه؟ ولی همش کصشعره`
00:16 تو که دوسم نداشتی چرا منو عاشق خودت کردی...!😅🖤
00:09 تاریکی دیگه روز و شب معنایی نداره..
00:12 بد حالم خرابه بیب!ولی نه نه نه نداره عیب!🚶🏻♂️
00:15 چـــرا اینقدر دوسم داری...؟!
00:10 بدترین حس؟ بفهمی اونی ک دوسش داری دوستت نداره!.....️
00:19 کینه تاریخ انقضا نداره ...... آسیاب به نوبت....🍂
00:09 هرکس برای چیزی میجنگه که نداره😏
00:15 انشاءالله فرداییی وجود نداره💔😅🙂
00:15 قدر همو بدونید یه روز یکیتون ديگه اون یکیو نداره باور کنید... :)
00:25 تحملندارهنباشی،دلیکهتوتنهاخداشی🤍
00:15 فراموشی وجود نداره از یه جای به بعد بیخیال میشم 🖤🥺
00:38 اهنگ که گریه نداره!........ 🥺✨🖤
00:05 حرف حق جواب نداره..........!!ـ
00:16 -هیچکس از فردای خودش خبر نداره .