00:15 مگه چ اشکالی داره گی بودن 🎀؟
00:15 مگه چ اشکالی داره گی بودن 🎀؟
00:13 طنز بودن همه چ خیلی خنده داره مثلا طنز بودن غمات
00:14 تودردیوارهرچیپرتنمیکردم[تواگهدوسمداشتی]
00:18 یوری یا هان سوجون؟؟ من که نمی توانم بینشون انتخاب کنم مشابه ها
00:22 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی .......
00:23 هرکسی لیاقت شنیدن اینارو ندارهه
00:27 نقی واسه خودش یه دیکشنری جدا داره🤣
00:14 حتما داره واسه یکی دیگ میدوه🖤🥀👋
00:32 #تو اگه دوسم داشتی. . . 🖤🚶🏼♀️
00:05 ولی وایبی که رشته تجربی داره🥺🤌🏻
00:17 آرزوی تموم جوونای ایرانی داره پر پر میشه🖤🕊️🤌
00:22 وقتی میدونی زنت دست بزن داره و لی خودت هم کرم داری🤣😐🤣
00:44 کره جنوبییی همچین آدماییی داره
00:19 ولی واقعا حس بدی داره …….!!!!!!!
00:15 داره میزن بارون نم نم خیابون چه سردن...
00:23 -این ویدیو خطر غرق شدگی داره🥲💗
00:29 گناه داره یزید😆😂............
00:12 پـارانـویـا داره مـیـزنـه بــم [صـَدمــه]
00:17 موزیک جدید شایان یو بالاخره داره منتشر میشه 😍✨
00:43 با تو انگا همه چی مطلوبه.. >>💚
00:12 Pov:اگه موهات چتری داره تو برای منی!
00:20 وقتی به رنگ قرمز الرژی داره و تعصبیه💙⭐⭐👑
00:09 میخوای بدونی مشهور بودن چه حسی داره؟
00:22 ذوقوشوقمندارهازدستمیره:)))
00:26 غم داره قلبم نیا ب نزدیکم هر شب ب فکرت..
00:42 دختر بودن همین مشکلات رو داره باید با حرف خانواده کنار بیای
00:24 ولی وایبی که این فیلم داره!!!!
00:41 ،،،،،،ولی چه غمی داره صداش،،،،،،