00:27 بفرس برا کسی که دوسش داری.. 🙂🩷
00:27 بفرس برا کسی که دوسش داری.. 🙂🩷
00:21 میرسم ب جایی که واسه دیدنم نوبت بگیری
00:07 تا چه وقت دوسش داری؟؟
00:15 دوسش داری نه دوسش داری که من حتی اسمشو نبردم به یادش افتادی🖤 مشابه ها
00:20 برای اونی بفرست که دوسش داری:)
00:20 چرا همیشه اونکه دوسش داری میره
00:13 چقدر دوسش داری؟🤍 بینهایت.
00:29 نام اثر:با آدمی که عاشقشی میری تو رابطه به گربه هم حسودیت میشه.....
00:08 قرار نیست چون دوسش داری خودتو نابود کنی
00:18 اوخودا گربه کوچولو رو ببین🥺🥲
00:14 قدر همو بدونین واقعا سخته اونیو که دوسش داری ول کنی...🤌💔
00:14 حتا اگه جونتم درخطر باشه دوسش داری...
00:18 چرا همیشه اونکه دوسش داری میره....😭🖤
00:12 میفهمی غیر ممکنه ولی هنوز داری باهاش سناریو سازی میکنی🥲❤️🩹
01:04 میگن خیلی دوسش داری شبا براش خواب نداری
00:11 چرا همیشه کسی که خیلی دوسش داری میزاره میره😔
00:23 😅🥀💔غمیگین تر از این که ی نفر که دوسش داری بهت خیانت کنه
00:09 از کجا میدونی خیلی دوسش داری؟!
00:15 وقتی مجبوری از کسی ک دوسش داری
00:16 ولی زخم کسی ک دوسش داری هیچ وقت خوب نمی شه (
00:23 🫀❤️.....ولی دوسش داری....❤️🫀
00:06 حالا کسیو داری ک باش عشقو تجربه کرده باشی؟؟
00:09 تا کی قراره دوسش داشته باشی ؟
00:09 بفرست برا بهترین رفیقت که خیلی دوسش داری
00:08 چرا انقدر دوسش داری!؟
00:10 من چیزی رو بخوام بدستش میارم ، حالا میخواد دهن سگ باشه یا شکم شیر
00:28 همیشه همینطوره، تو کسیو دوست داری که دوست نداره...
00:10 بدترین حس؟ بفهمی اونی ک دوسش داری دوستت نداره!.....️