00:08 فقط یه تعداد درک میکنن عشق یک طرفه چه دردی داره:))))
00:08 فقط یه تعداد درک میکنن عشق یک طرفه چه دردی داره:))))
00:27 بفرس برا کسی که دوسش داری.. 🙂🩷
00:27 ولی دل خوش یه حال دیگه داره :) ک ما...نداریم💔🫠
00:19 من درد دارم !......:) مشابه ها
00:27 به کسی که شمارو داره حسودی کنن
00:38 کسی هم که دوست داره گناهکار نیست...
00:17 مگه دنیا یدونه از تو بیشتر داره؟✨️
00:42 سندروم دان داره🥺❤️🩹
00:12 شاید از نظر مردم مشکل روانی باشه ولی من دوسش دارم
00:35 هر آدمی بجز عشق به یه رفیقم نیاز داره.....
00:20 جواب منطقی🗿🤝 همیشه این جواب تاثیر داره
00:40 وایبی ک صدای عرفان داره هیچکس نمیتونه داشته باشه:)
00:15 قشنگ ترین نگاه هـارو داره. .
00:11 نگاه داره چطوری پرتقال میخوره :🤤🍊
00:11 وقتی میفهمی سلام کردن ثواب داره
00:07 تا چه وقت دوسش داری؟؟
00:19 تو با همه همجیت فرق داره......!
00:11 حقیقت داره >>🗿🤦♀️
00:09 هریکی با من مشکل داره ........
00:24 رز سیاه من🤝🏼😅
00:07 ولی با نگاهاش داد میزد چقدر دوستم داره:)))★
00:19 دوزتان حسرت نخورید ایشون با اسرائیل فامیل هستن یا ازش اتو داره
00:22 هرکسی این 5نفرو دوست داره منو دنبال و لایک کنه..
00:08 داره خوش میگذره که 😂
00:34 من نسبت به ادمی که دوسش دارم دیونه ترین ادم میشم:)
00:17 خیلی دیوونه داره....بینم نمیخواید لایک کنید❤
00:15 مگه چ اشکالی داره گی بودن 🎀؟
00:15 دوسش داری نه دوسش داری که من حتی اسمشو نبردم به یادش افتادی🖤